onsdag, april 18, 2007

Vår fina vagn!

Vagnen som vi köpte är en Crescent Combi. Redan innan vi började leta vagn bestämde jag mig för att inte ha en för mörk och dyster färg på vagnen – typ svart eller mörkgrå. Men jag vågar heller inte köpa för moderna färger - och det finns så mycket ljusblått och rosa - det är ju en fördel när man vet könet.

Jag har tittat på en del beige och mörkgröna färger som varit fina. Denna vagn hittade jag på Babyproffsen här i stan, hade ingen aning om att Crescent gjorde barnvagnar.

Färgen tilltalade mig direkt och det var den vagn sambon direkt ville ha när vi gick runt och kikade i helgen.
Tur att vi kan vara överens om något iaf!

Visst är den fin!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den var fin =)

Älskar barnvagnar....

Vad var det för barnsvagn mannen ville ha då? Som han hade sett utomlands?

Anna sa...

Den var superfin! Skönt att ni var överens, vi var inte helt överens men i slutändan fick jag välja *S*

Astillbe sa...

hemlliz - denna vagnen fick han för sig att ha - stegräknare och dryckeshållare och jag vet inte vad: http://www.mothercare.com/gp/product/B000IERJPM/ref=sc_plp_c_4_0_42764041_m_A2LBKNDJ2KZUGQ_1/203-1972572-8293550?ie=UTF8&n=42764041&s=&v=glance&mcb=core

Anna - Du har en väldigt snäll man du! :-D

M sa...

Vi har också funderingar på en Crescent men har svårt att bestämma oss. Vad var det som gjorde att ni valde just den? Vad hade den som inga andra vagnar hade?

(Har inte visat mig här förut men har följt dig i ett halvår nu och har själv 5 års kämpande bakom mig innan jag blev gravid, så jag känner igen mycket av det du skriver!)

Anonym sa...

Ja den är jättefin! :-) Ser ut som att den har vändbart handtag oxå?

Vi var oxå inne på en ljus (beige) vagn först, men blev tråkigt nog övertygade av andra att ta en svart i stället - som vi dock "piffar upp" med röda liggkorgar. ;-) Sedan har vi sett de helröda vagnarna och ångrar väl bägge lite att vi inte tog en helröd vagn (för de är verkligen jättefina). Men, men det blir väl bra med vår röd-svarta oxå förhoppningsvis. ;-)

Kram!

Anonym sa...

Då var verkligen vagnen ni köpte mycket snyggare!!!

Anonym sa...

Den är jättefin!! Hade inte heller någon aning om att Crescent gjorde barnvagnar! Grattis till inköpet!