tisdag, april 03, 2007

Nya byxor

Jag har ju två par mammabyxor som jag använder hela tiden. Ett par jeans och ett par svarta finare byxor. De svarta känns ju sådär bra att ha nu när det nästan varit sommar.

Och vad gör jag som idag när jeansen låg i tvätten? Jo, jag tog ett par byxor som jag fick av syrran* – de passar jättebra, förutom att de är för korta! Vilket jag störde mig på hela dagen igår , så det blev en snabb vända in till stan där jag hittade ett par sköna linnebyxor – perfekt även till sommaren!

* Har fått ytterligare 2 par jeans av syrran, men de ena är caprimodell (för bleka, håriga ben och lite tidigt på året för dem) och de andra är för en jättemage.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar vart du hittat dessa fina linnebyxor. Skulle oxå vilja ha ett par nämligen :-).

Astillbe sa...

Jag köpte den i en affär här i stan, men de finns att beställa på nätet:

www.4mom.se

De är underbara!!!