torsdag, april 12, 2007

Fortfarande dåligt med sömn

Inatt har det varit ännu en jobbig natt. Vaknad 03:30, gick på toa och Liten vaknade igen. Raveparty. Ordentligt raveparty den här gången. Efter en kort stund fick jag tillbaka mensvärken igen, men den gick snabbt över.

Däremot så har jag haft ont i ryggen sedan igår kväll. Den värkte så in i bänken inatt och jag hittade ingen bra position att sova på. Och under dessa senaste nätter har jag saknat möjligheten att sova på magen något så grymt – alltid när jag vaknar och har svårt att somna om (i vanliga fall) brukar jag lägga mig på magen.

Ännu en natt med väldigt lite sömn. Jag är klubbad när klockan ringer och mår pest under morgonkvisten. Men sedan efter en stund är jag hur pigg som helst och det håller i sig hela dagen. Konstigt nog.

Inga kommentarer: