tisdag, april 24, 2007

Stress stress stress stress

Jag är så stressad så jag snart gråter eller kräks. Jag har så mycket att göra på mitt jobb, saker som jag vill ha klart innan jag slutar. Få avslutat mina projekt. Får panik när jag tänker att jag har så lite tid kvar och så mycket jag vill ha gjort.

Idag skulle jag ha jobbat sent, men nu försov vi oss och sambon tog längre tid på sig än mig att göra sig iordning, så nu fick jag köra honom till jobbet vilket innebär att jag måste in till stan före kl 18 och dels hämta honom och sedan beställa tapeter. (Han skulle eg kört mig och fixat tapeterna själv).

Jag hade tänkt köra länge ikväll på jobbet, kanske till 21-22 för att få undan en massa. Man får så otroligt mycket gjort när man sitter här själv, inga telefoner som ringer, ingen som stör, spelar högt med musik.

Imorgon ska vi på museum (uppbokat sedan 2 mån tillbaka), på torsdag simma och storhandla, på fredag IKEA och på lördag är det storstädning som gäller och födelsedagskalas. På söndag får vi vårt kök och hemmet invaderas av hantverkare under några dagar. Så mycket att göra och så lite tid…

Inga kommentarer: