torsdag, april 19, 2007

Nedstämd

Det är inte mycket jag har märkt av dessa hormoner som alla pratar om. Tack vare alla hormonbehandlingar vet jag precis hur det känns när "de sätter in".

Men idag kan jag nog för en gångs skull skylla på hormoner. Jag är så ledsen och nedstämd. Trött och ingen lust att göra något.

Inatt drömde jag att sambon var otrogen. Känslorna jag fick i drömmen satt kvar när jag vaknade och jag var otroligt ledsen. Hela dagen har jag känt mig så nedstämd att jag vill rasa och ställa honom mot väggen. För vaddå? Min dröm?

Som jag skrev tidigare, det är en enorm skillnad mot att få sova ordentligt och inte. Trots att ryggvärken är bättre och jag har en period igen där jag slipper springa och kissa på nätterna, så har jag sovit för lite. Är inte trött på kvällarna.

Ibland är man helt enkelt bara för löjlig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har samma problem med drömmar (inte just nu, men i allmänhet). Under alla våra år tillsammans har jag drömt många gånger att maken är otrogen, och jag mår alltid skit dagen efter och är liksom "arg" på honom för det. ;-) Så jag vet hur det känns... Som tur är går det över på någon dag, vilket jag antar att det inte hade gjort om det var verklighet i stället för bara en dröm. ;-)

Kram på dig!