lördag, oktober 21, 2006

Ruvardag 2 och festen

Vilken fest!
Vilka härliga människor!

Med tanke på det här, så bestämde jag mig för att nu jäklar skulle jag vara social och ha skoj! Plocka fram mitt gamla jag, mitt riktiga jag. Och visst fick jag skoj, även om mitt riktiga inte var framme. För första gången på länge kände jag suget efter att få festa, men eftersom jag ruvar vill jag inte dricka något, så jag var chaufför. Men det spratt lite benen efter att få släppa loss, jag får väl ta igen det en annan dag. Om något år eller två! ;-) Det var det roligaste på länge och det var nog vad vi behövde, både jag och sambon.

Det blev även efterfest och vi kom inte hem innan på klockan var över 6 på morgonen, imorses! Jag tog ett progesteron när jag kom tillbaka från Sahlgrenska sent igår eftermiddag, och skulle tagit ett till natten. Istället fick jag hoppa över den och istället ta morgonens progesteron till sänggåendet…


Vaknade vid 12 redan och kände mig ändå rätt utvilad, trots bara fem timmars sömn. Men det blev inte mycket gjort idag utan vi har bara tagit det lugnt!

Minnesanteckning
2006.10.20: 36,7
2006.10.21: 36,9 (för alltid förhöjt temp av progesteronet)

3 kommentarer:

crrly sa...

Jättegrattis till ruvningen och till att ha varit på kul fest! :) KRAM!

Tingeling sa...

Roligt med fest och att du kunde koppla av och festa! Tummarna upp!

Superquinnan sa...

härligt att ni haft det bra och kunnat slappna av lite. sommerbebis hoppas vi med på ju..