torsdag, oktober 26, 2006

Ruvardag 7 och värk

Ena dagen är jag bubblande glad för att jag har värk i magen och mår konstigt. Och nästa dag är jag lika besviken för att jag inte känner likadant eller att jag inbillar mig att det inte är något utöver det vanliga.

Jag tycker allt att jag har haft betydligt mycket mer värk i tjejmagen än tidigare. Och att det känns annorlunda. Jag är otroligt trött emellanåt och känner mig svagt illamående. Igår var jag otroligt förhoppningsfull och tänkte att det här kan nog ha gått vägen. Men idag vet jag inte…

Minnesanteckning
2006-10-26 37,0

6 kommentarer:

Mina sa...

Esmeralda, vilket vackert namn! Hoppas hon mår bra och stannar där hon är i nio månader till.

Lycka till!
Kram!

Anonym sa...

*håller alla tummar jag har för er vännen* *kram*

Anonym sa...

"Annorlunda" och värk låter jättebra! :-) Jag håller tummarna hårt för lilla Esmeralda.

Lycka-till-kramar i massor!

Solkatten sa...

Åh, hoppas hoppas!!

Kapybaran sa...

Jag kan ta på mig optimisthatten om du inte orkar bära den hela tiden! Håller tummar och tår för Esmeralda!
Mängder och kramar

Anonym sa...

Det låter ju väldigt lovande! Jag håller tummarna för att lilla Esmeralda trivs i sin enrummare och stannar många månader framåt!

kram
Anki