måndag, oktober 23, 2006

Ruvardag 4 och implantation

Idag skall vara dagen då embryot bör bädda in sig ordentligt och fästa i livmodern. Just denna dag tänker jag alltid på just detta. Lever den lill* fortfarande? Har den fortsatt och dela på sig eller håller den på att dö?

Jag har ända sedan igår kväll haft biverkningar från progesteronet och känt hur det moler och drar i bebismagen. Fundererar på om jag brukar känna av det så tidigt - men det är ju helt klart ett bättre tecken än förra gången då jag inte kände av något på hela tiden.

Efter lunch idag blev jag så fruktansvärt trött, det bara ramlade över mig fullständigt. Åkte hem lite tidigare och försökte prata kök med sambon men jag kan konstatera att det är STORT det här med kök och att vi har olika viljor...

Minnesanteckning
2006.10.22: 36,9
2006.10.23: 36,9

Inga kommentarer: