söndag, oktober 15, 2006

Tredje testet och lite annat

Testet idag, vid 13-tiden gav inget omslag idag heller. Och jag brukar alltid får starkare efter hand så jag kan med en gång säga att det inte kommer att bli något imorgon heller, för det blev knappt något streck alls.

Under helgen har jag inte känt av något som helst att det skall vara ägglossning på gång, men först nu på kvällen börjar det kännas - nu är det inte många dagar kvar!

Helgen har gått jättefort. Tyvärr hann vi med ett stort gräl i fredags som förstörde guldskimret från i onsdags, och trots förlåtelser och kramar så sitter ju ändå en tagg kvar och ömmar... Helgen har gått åt till att ordna med vårt vardagsrum - vi har isolerat taket underifrån vilket var ett mindre roligt projekt. Kan inte påstå att isoleringsull är det bästa jag vet att få inpå kroppen.

Igår fick jag lite panik när jag var och handlade. Min tand började värka igen! Tandläkaren sa att den temporära fyllningen fungerar i fyra veckor för 97% av dem som får den, med min tur tänkte jag att jag tillhör säkert de här 3 procenten som bara kan ha det i typ 10 dagar. Det värkte hela eftermiddagen men gick sedan över. Och *peppar peppar* idag har det varit precis som vanligt.

Minnesanteckning:
2006.10.14: 36,5, neg ältest
2006.10.15: 36,6, neg ältest, svaga älkänningar på kvällen

Inga kommentarer: