torsdag, oktober 05, 2006

Samtal med SU

Jag var nog en av de första som kom fram imorses till Sahlgrenska! Fick tag på dem medan jag var i bilen till jobbet och fick meddela dem mitt mensdatum.

Så nu kör jag igång imorgon igen! Ca 14 dagar kvar till FET.

Och tandvärken - den går upp och ner hela tiden, trots värktabletter. Just nu har det satt igång och börjat värka något djävulskt igen och jag inser att jag måste nog ringa tandläkaren. Helvete också. Tror ni de kan söva mig innan de gör något???

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad det låter jobbigt med tanden! Det är verkligen överjävligt med tandvärk och man vill ju bara dö till slut. Hoppas att tandis kan göra något åt det, eller att akupunkturen hjälper!
Kram

Superquinnan sa...

lustgas.. har funkat för mig..

Anonym sa...

Härligt att höra att det inte är lång tid kvar till FET. :-)

Men mindre kul med tandvärken... Hoppas du snart får hjälp med att bli av med den.

Kramisar!

Kapybaran sa...

Du får en dubbeltumme: en för snar lindring av tandvärken och en (gigantisk)för FET.
Kram,
Fuksen

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Tandvärk är nog bland det värsta man kan ha, usch vad jag lider med dig!

Och vad hårt jag håller tummarna hårt för dig också att FET:et ska lyckas!

Astillbe sa...

Tack vänner! Nu är det så att rotfyllningen blir under mina sista ruvardagar - kan det spela någon roll???