måndag, oktober 09, 2006

Det man inte har i benen... (II)

får man återigen ha i bensintanken…

Körde sambon till jobbet på morgonen. Kom plötsligt på att jag glömt batteriladdaren till mobilen hemma (tänk om någon köksritare vill ha tag i mig), och sedan slog det mig att jag återigen glömt ta min pergo-tablett!

Det var bara att göra en avstickare hem igen och hämta laddare och tablett.

Natten till måndag sov jag uruselt. Kanske för att jag sovit för mycket i helgen. Men jag vaknade massa gånger av att det kändes som kroppen skulle explodera av värmevallningar. Sambon tyckte också att det varit lite varmare än normalt under natten, så jag vet inte om det är biverkningar eller allmän plåga…

Imorgon är det sista tabletten - såvida jag kommer ihåg den förstås!


Minnesanteckning
2006.10.07: Dag 6, pergo nr 2. Huvudvärk, trött, sov eftermiddag.
2006.10.08: Dag 7, pergo nr 3. Trött men ingen huvudvärk.
2006.10.09: Dag 8, pergo nr 4: Sovit jättedåligt, värmevallningar under natten.

Inga kommentarer: