fredag, oktober 06, 2006

Det man inte har i benen

får man ha i bensintanken!

Körde sambon till jobbet idag och kom på att jag glömt ta min första tablett pergotime! [Hur kunde jag?!] Så innan jag körde till mitt eget jobb var det bara att göra en avstickare hem och hämta tabletten.

För övrigt, visserligen en del tandvärk kvar efter ingreppet, men inte på långa vägar så ont som det gjorde igår innan jag fick hjälp. Däremot har jag haft huvudvärk hela dagen, vet inte om det beror på tabletten eller tandvärkshistorien.

Trevlig helg!

Minnesanteckning
Pergo dag 5, huvudvärk, fortfarande mens, s.

1 kommentar:

Superquinnan sa...

usch då.. inte glömma!! låter som du är på bra humör just nu. och ja, jag längtar efter hus men om upplägget vi tänkt oss (som säker inte blir så iaf) fungerar bäst om vi bor kvar i trean tills vi inte får plats helt enkelt.. tanken är god men hur det blir i verkligheten ja det var som du skrev.. kram och ha nu en bra vecka!!