fredag, oktober 20, 2006

Spänd av förväntan

Jag är faktiskt inte så nervös. Än. Det pirrar av förväntan och jag inser att jag tar fullständigt förgivet att vi skall få ett embryo tillbaka idag.

På förmiddagen skall jag på akupunktur, en sista behandling. Sedan måste jag snabbt ner på stan och leta upp ett halsband till kvällens fest (jag kör), sedan till Göteborg, förhoppningsvis. Dags för tredje ruvningen.

Tack för alla era snälla hälsningar och tummar! Eftersom statistiken ser dyster ut på frysta återföranden så behövs allt som går! Jag har tyvärr haft så fullt upp att jag varit alldeles för dålig med att svara på era kommentarer! Det kommer!

Sahlgrenska ringer ju under förmiddagen om det är så att ingen av mina fem eskimåer klarar upptiningen. Hör ni inget av mig före lunch... då är jag en lycklig människa snart! ;-)

Kram!

Minnesanteckning
2006.10.18: 36,4 ax, neg test 06 och 11. Svagt ont i brösten.
2006.10.19: 36,6, Svagt ont i brösten.
2006.10.20: 36,7

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hållar alla tummar och tår för din lilla eskimå som du självklart kommer att få tillbaka idag ;-) Och tänk på att gå till trädet...
Kram kram!!!!!!!!

Anonym sa...

Mina tummar hålls krampaktigt nu för att du ska få tillbaka en perfekt liten eskimå idag!

kramis
Anki

Anonym sa...

Tummar, tummar!!!

Kram!

Solkatten sa...

Massor av lycka till!!!

Anonym sa...

Tänker på dig massor. Har en vän som får tillbaka ett ägg från deras första IVF idag så jag delar mina tummar lite. Men självklart är jag hos dig. Tänker på dig massor.

Anonym sa...

Lycka, lycka till!!!!
Kram!

Anonym sa...

Lycka till, mina tummar kommer hållas hårt!
Kram!

Superquinnan sa...

ja vid det här laget vet du att jag håller och håller och håller!! ska på möhippa i mrgn.. hua..

Anonym sa...

Nu hoppas jag att du ruvar för fullt! :-)
Både gångerna jag har fått + har ju varit på FET (dessutom pergo-FET) så jag hoppas mycket på ert försök. Håller tummarna jättehårt!

Kram!