måndag, oktober 16, 2006

Fjärde testningen

Och som jag misstänkte - inget omslag idag heller. Men idag var teststrecket ganska starkt så jag tippar på omslag imorgon.

Men nu börjar jag bli nojjig. Tänk om det är fel på testen? Tänk om jag testar fel? Om jag håller i testet för länge? Tittar på det försent? Tittar på det för tidigt? Jag brukar ju få utslag 2 dagar på raken - tänk om det är den andra dagen som räknas som omslag? Tänk om vi missar detta nu?!?!

Jag har testat i över 3 års tid - och jag har ALLTID fått utslag, så varför sjutton skulle jag INTE få det den här gången... *lugn Astillbe, det här fixar sig*

Magen börjar värka rejält nu så jag vet iaf att det är på gång...

Alltså, FET tidigast på fredag nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skit också, jag som trodde att du skulle få omslag idag? jaja, jag släpper inte tummarna!!! Kram

Mina sa...

Jag håller också tummarna!
Klart att du kommer få omslag, vi ska ju synka våra ruvningar eller hur ;o)

Kram!

Anonym sa...

Såklart du skall få omslag! Det får INTE strula nu...det skall tant Annica se till ;)

Superquinnan sa...

okej.. nu måste jag ju fråga.. jag som inte vet nåt om sånt här (vilket jag är glad för.. om man får säga så) vad är omslag??? gör jag bort mig nu?? och tack för din uppmuntran.. nej nu är det inte lång tid kvar.. myyysigt!! sen kan vi bara köra på .. hihi