måndag, september 18, 2006

Valvakesex

Någon som förstår rubriken?! :-D

Nja, det blev ju en rysare igår så vi var inte direkt upplagda för en time-out för lite hederligt sex. Eller som sambon log och sa "Val är ju faktiskt viktigare än sex". Jag garvade och frågade om jag fick citera honom i min blogg! Så nu har jag gjort det.

Nehe, det sköts upp till ikväll istället. Det ger också min vestibulit lite andrum om den inte "läkt"* ännu. Jag tempade imorses och det påvisade ingen höjning så jag hade inte då ägglossat i alla fall. Och med tanke på mina värkande stackars äggstockar så sitter nog ägget kvar där än.

Men nu säger sambon att det är Eftervalvaka. Men den, den kan han bara glömma! Marsch i säng!!!

*Vet inte hur man skall förklara det. Men slemhinnorna tar stryk och det svider och värker som fan efteråt. Så jag antar att när det slutar, vilket kan ta dagar, så har det väl läkt. Eller vad det nu gör.

Inga kommentarer: