tisdag, september 26, 2006

Currylinjen del 2

Vi bestämde oss för att testa detta igår kväll. Så jag kröp ner på sambons sida. X satt redan i min säng och väntade på mig. Efter några minuter (jag låg och läste) la hon sig vid mina fötter, men så dök en nattfjäril upp i rummet och hon jagade den en stund. När hon sedan kom tillbaka la hon sig inte hos mig igen utan på min vanliga sida. Och vet ni vad?! Där sov hon hela natten!

Och stackars sambon har sovit så dåligt på min sida av sängen! *Asg* Han beskrev imorses alla ställningar han haft, vart hon legat någonstans (till och med mellan hans ben med huvudet på ni vet vart som huvudkudde). Han låg tidigt imorses över på sin gamla sida på snedden för att anpassa sig till henne. Han väckte mig och klagade lite men ville inte byta. Jag kunde inte somna om och lyssnade på sambons snarkningar – han snarkade till sådär ni vet som någon som inte får luft – både X och jag hoppade till, och X blev så rädd så hon gick iväg och la sig på sin klätterställning istället. Och kom inte tillbaka mer den morgonen.

Och jag? Jag sov jättebra. Jag drömde om sex hela natten (med sambon förstås) :-D men vi fick aldrig till det! Vi blev avbrutna hela tiden. Fruktansvärt frustrerande! Och jag blev rätt sur när sambon väckte mig mitt där när vi var på g igen i drömmen… *ler* Kanske dags att planerar in lite verkligt utom-äl-sex?!

Nåväl, i vilket fall så skall vi testa detta en natt till så får vi se vad som händer!

Minnesanteckning:
2006.09.26: 36,9 pyttelite blödning?

Inga kommentarer: