onsdag, september 27, 2006

Currylinjen del 3

Det här blir ju en liten följetong! ;-)

Sambon och jag bytte plats inatt igen för att se huruvida katten X kom och la sig hos mig som vanligt, eller hos sambon som nu låg på min sänghalva.

Eftersom det var full rulle här igår kväll med båda katterna jagandes varandra hela kvällen så var det ingen katt som kom med mig till sängen igår kväll. Jag sov ganska bra inatt också, dock helt utan några sexdrömmar. Sambon sov också bättre, av den anledningen att X sov hela natten vid hans fötter istället för i midjehöjd. Jag vaknade klockan 06 av att hankatten A skrek efter att bli kliad och trampade runt på min bröstkorg och nöp mig så där underbart gott med klorna på halsen...

Sambon pratade med sina kollegor om vårt experiment och de anser förtjust att de har helt rätt. Vi skall testa detta ännu en natt och se vad som händer.

Minnesanteckning
2006.09.27: 36,8, inget blod

3 kommentarer:

Superquinnan sa...

Vad är detta med drömmarna? Jag och min M har också såna drömmar nu... Hua.. hur ska man stå ut??? Lycka till med exprimentet...

Astillbe sa...

Drömmarna säger nog helt enkelt att vi behöver riktigt sex!!! :-D

Superquinnan sa...

HAHAHAHA antar det...