fredag, september 08, 2006

Testa ditt val

Sambon och jag har tittat på "Testa ditt val" på SVT. Jag tycker att programmet var kul - intressant att blanda politik och humor - varför skall det vara så politiskt tråkigt alltid? Framför allt var det bra frågor. Jag har testat Valkompassen två gånger och blivit lite konfunderad över resultatet. Nu väntar jag med spänning på ett SMS som skall tala om min "partitillhörighet".

Lite kul var det allt att FP har fått fler "väljare" (i programmet) - jag tycker synd om Leijonborg som skall behöva gå igenom detta nu, för att S väljer att släppa detta för att förstöra valet. Leijonborg stod inte högst upp på min lista innan, men jag beundrar honom att han klarar av att ta hand om det här så väl, hans utfrågning igår var bra.

För övrigt är jag väldigt trött och skall nu se avsnitt 6 på 24.

Önskar er en riktigt god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan bara hålla med. Politik blir mer intressant med vissa inslag av humor.