måndag, september 04, 2006

Akupunktur

Har bestämt mig för att återuppta akupunkturen, med början denna eller nästa vecka. Därefter gå en dag varje vecka, precis som jag gjorde i vintras inför vårt första försök.

Jag tänker ring SU imorgon och meddela det negativa resultatet, och se hur vi går vidare. När det är klart skall jag ringa och boka tid för akupunktur.

Jag var så glad och tacksam när jag gjorde min sista behandling precis innan ET i februari. Så jag drog mig rejält för att återuppta det nu inför det här försöket. En del nålar gör jätteont, andra känns inte alls. Men det är väl mest att det är obehagligt. Visst är det betydligt skönare med massage eller zonterapi. Tänkte faktiskt även knö in en massage också i schemat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med zonterapi?? Fy attan säger jag :) Fick zonterapi för att få igång förlossningen men det var jävlar i mig ett helvete. Hon hade en vass pigg som hon tryckte rakt in i stortån ibland...ajajaj!

Astillbe sa...

Haha, ja avslutningen var inte skön, för då rullade de någon kul-liknande sak på och mellan tårna och det gjorde skitont!

Men dessförinnan var det massage av ansiktet, hårtbotten, öronsnibbarna, armarna, benen och fötterna... yummmi!