torsdag, september 28, 2006

Currylinjen del 4

Case closed! :-D

Igår gick jag och la mig och läste en stund i sängen - på sambons sida. Bara någon sekund efter att jag släckt lampan hoppade katten X direkt upp och la sig tätt intill mig i maghöjd och vi gosade en lång stund innan vi somnade. Jag sov rätt djupt inatt också men vaknade några gånger och kände henne nere vid fötterna. Enligt sambon hade hon sovit en stund vid honom också.

Alltså - ingen Currylinje vid min sida av sängen - möjligvis går den genom hela sängen på bådas sidor - men katterna har två olika ställen de sover på i sängen, och de har ca en meters avstånd.

Minnesanteckning
2006.09.28: 36,9, ingen blödning, svag mensvärk

2 kommentarer:

ToHell sa...

Bygg en enkel slagruta och känn efter själv ifall du har en Currylinje eller något annat kraftfält på din sida av sängen. Currylinjer hör till de enklare fälten att detektera med slagruta så du har god chans som amatör, men dessutom kommer du ju få utslag på fält som påverkar just dig antingen det är Currylinjer eller ej (sedan kan det iofs. vara svårt att veta om det är en positiv eller negativ påverkan).

Astillbe sa...

;-) Får väl ta och testa det också! Tack för tipset(n)!