torsdag, mars 01, 2007

Ang nästäppan

Under lördagen blödde jag en hel del näsblod, det var väl främst det som fick mig att fundera vad jag höll på med och letade fram mer information på nätet.

I vilket fall, under söndagen blev det genast bättre med blödandet och upphörde i princip helt (tja, är det inte det ena så är det det andra...). Täppan satt i hela dagen men till kvällen blev det lite bättre. För säkerhets skull la jag den stora kudden under huvudet när jag skulle sova.

Under måndagen kunde jag faktiskt andas obehindrat! Vilken lättnad, jag såg framför mig veckor med nästäppa... Jag tycker mig vara svullen till 25% hela tiden, eller ibland en näsborre i taget, så jag känner det där hela tiden, men det stör mig inte längre.

Tack för alla goda råd och tips, kommer att ta upp det med BM om det blir värre igen!

Inga kommentarer: