torsdag, mars 15, 2007

Bildarkiv

Äntligen!

Jag har fått till ett bildarkiv, ni har länk till Flickr i menyn till höger. Jag ska väl lägga in något inne i bloggen också, jag hoppas att ingen har något emot det.

Och jag ber om ursäkt med mitt strulande - jag bloggar så mycket i huvudet och på andra ställen just nu att jag har svårt att hinna få ner det - och jag är manisk när det gäller att få det i kronologisk ordning. Hoppas ni står ut med mig lite till, jag är snart ikapp (hoppas jag). Hoppas få fixat templaten snart också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Nu har du ju verkligen en sån där fin bebismage som man inte kan ta fel på :)

Camillas lockar sa...

Härligt!

Anonym sa...

Härligt!!! Vilken fin mage du har, nu kan väl ingen säga att det inte syns längre???!!!
Kram på dig

Superquinnan sa...

kul med bilder!