torsdag, mars 08, 2007

Gottegris!

Jag har lagt till mig den fula ovanan att småäta godis på jobbet! Till favoriten just nu tillhör Surt och blandat.

Jag är annars inte överdrivet förtjust i surt godis, utan jag är en salt-människa. Men just nu smakar surt mycket bättre än salt!

Men så idag på morgonen började min mun sukta efter att få tugga på något. Insåg att jag har ingenting här! Lite skruttiga äpplen i fikarummet. Men inget godis!

Som en skänk från ovan kom plötsligt en kollega in med en provpåse till mig som kom på posten. "Jag tror du har har fått ett påskägg", säger hon. Hehe, alldeles korrekt! Massa massa godis, dock inget surt, men vad gör väl det! Jag är så nöjd!

1 kommentar:

Superquinnan sa...

och jag är livrädd att börja äta godis nu när jag är gravid eftersom jag aldrig annars äter det.. får se hur länge det håller ;)