torsdag, mars 29, 2007

Min lilla fina mage

Jag stod och hängde över disken här på jobbet. En kvinnlig kollega som inte sett mig på ett tag kom fram och ville se ”Fetknoppen”. Alltså magen – inte jag! ;-)

Hon utbrast över hur fin min lilla mage var och den var minsann inte så stor för att vara så långt gången. Hon sa även att jag hade blivit mycket smalare i ansiktet och att hade jag bara haft en singoalla top så hade ingen ens märkt att jag var gravid.*

Blev så glad över hennes varma ord! Det är ju sådant man vill höra ju!!!

* Viktminskningen håller i sig, väger fortfarande bara 0,5 kg mer än jag gjorde innan jag blev gravid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, jag njöt av att bli kallad tjockis under graviditeten! Och jag gick ändå upp 18 kg...:-)

Astillbe sa...

:-D

Ja, om rätt person säger det på rätt sätt så sträcker jag gärna på huvudet lite extra!