måndag, mars 19, 2007

Motionera mera

Då var det idag exakt 4 månader kvar till förlossningens uträknade BF-datum. Tiden börjar gå så otroligt fort och jag känner mig så satans stressad. Jag måste bara lugna ner mig och försöka strukturera upp både jobb och privatliv så att det bli så effektivt som möjligt. Annars går jag under. Bland annat därför som bloggen haltar så förbaskat.

Idag var det så dags för andra gången med vattengympa. Men dessförinnan var jag så himla duktig och simmade 775m! Så himla stolt, innan har jag inte simmat mer än hälften. Men jag hade nog simmat lite till om jag hunnit. Sambon följde med mig och syrran den här gången, men han tyckte att det är astråkigt att simma! Men till min stora förvåning har han faktiskt lovat att följa med flera gånger ändå – utan att jag behövde fråga honom!

Och det är bara bra, för jag och maggen måste motioneras! Bara att gå upp för trappor – jag flåsar ju som bara den! Man har ju lovat bra väder nu framöver, så då ska jag väl få lite träning med allt trädgårdsbestyr. För några promenader verkar jag aldrig hinna med…

Inga kommentarer: