fredag, januari 20, 2006

Dag 12 - Sprutdag 3

Så var det vinter igen! Minus 8 grader och massa snö. Trodde inte att det kunde snöa så mycket när det är så kallt! Men det ligger över 10 cm tjockt lager med finaste pudersnön här! Synd att det blåser också, annars skulle snön ligga vackert på träden när solen går upp.

Hmmm mitt inlägg från igår, jag tror nog att jag får ta tillbaka det. Jag har sovit så dåligt inatt. Jag gick och la mig fullt påklädd i pyjamas och till och med strumpor, för jag frös så mycket. Vaknade inatt och var så varm att jag trodde jag skulle sprängas. Var knappt medveten hur jag slet av mig alla kläderna och vaknade plötsligt upp med ett ryck när jag insåg att sambon hade gått och lagt sig jämte mig och jag hade väckt upp honom genom min aggressiva avklädning. Vaknade från och till hela natten, på och av med täcket.

Men men - nu är det helg! IGEN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är säkerligen av andra skäl, men jag har också haft bra svårt att sova ett tag nu! Det är så himla frustrerande att ligga där och inte kunna sova! Önskar dig en trevlig helg! Kram!

Astillbe sa...

Ja, jag kan tänka mig att det inte kan vara lätt alltid att få sömn när det är slagsmål om datorn!

Gillar din blogg! ;-) Den får mig alltid att skratta! Är dålig på att lämna kommentarer dock...

Kram!