måndag, januari 30, 2006

Dag 22 - Sprutdag 13 - VUL Rapport

VUL:et imorses visade på cirka 8 äggblåsor som hade någorlunda samma storlek, mellan 10 och 14 mm. Några som innan varit mycket små har seglat upp och blivit 10 mm. På vänster fanns det 5 äggblåsor och på höger 3. Men det finns fortfarande möjlighet att några till små kan växa till sig.

Efter överläggningar med Carlanderska igen ringde de från min klinik och jag får fortsatt dos på 300 IE och nytt VUL på onsdag.

Känner mig sönderstressad och försöker nu bara fokusera på att ta bort allt som inte är nödvändigt och vara så effektiv som möjligt.

Idag har jag gjort ytterligare en akupunktur, visade "stolt" upp mitt kanonstora svarta blåmärke på magen från igår... Vi bokade in nya tider på torsdag och på måndag, ev får jag ändra på dem, beroende vad som sägs på onsdag.

Men den här väntan är oerhört jobbig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu börjar det hända saker! Hoppas att du får skörda guldägget/n väldigt snart!

Du ska veta att jag följer dig i bakgrunden och att jag konstant håller tummarna för dig! Går nog inte en dag som jag inte tänker på dig.

många varma kramar
Anki

Astillbe sa...

Marmelad - jupp! Mitt mantra nu för tiden. Väx väx väx väx väx väx väx väx väx... *mässar*

Anki - Det går nog knappt en dag utan att jag tänker på er heller, tycker att det är otroligt synd att jag halkat så efter er. Hade så gärna velat blir synkad med dig och vi kunnat följas åt gemensamt... Jag hoppas ändå en dag att få hälsa på med ett litet knytte som får träffa din prins!

Och då kan jag ju även passa på att hälsa på Marmelad ju! ;-)

KRAM till er båda!