tisdag, januari 24, 2006

Dag 16 - Sprutdag 7 - Ökad dos

De ringde från gynmottagningen tidigare idag. Dosen fördubblades till 300 IE och nytt VUL på fredag. Så nu har jag skjutit i mig en tredjedels pennspruta. Som i vanliga fall innan räckte till en hel behandling innan.

Å andra sidan var det ju bara till ett ägg då. Nu vill jag ha MASSOR!

Hos akupunktören idag hördes flera illvrål från rummet jämte. Nu förstår jag vad min akupunktör menade med att jag var tystlåten fast vissa nålar gör så ont... Jag är personen som biter ihop och säger inte ett pip, men jag lovade henne idag, att om 9 månader så där cirka, så skall jag skrika! Sedan får man ju hoppas att det är av lycka då! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det börjar närma sig och nu börjar jag nog fatta att det kan lyckas om man har tur. Kram kram Carnesir

Astillbe sa...

Hur går det för dig? Har du varit på VUL? *Kram*