söndag, januari 29, 2006

Dag 21 - Sprutdag 12 - Förnyelse

Jag skulle vilja byta ut färgerna i bloggen - någon som:

1. Kan ge förslag på ljusa harmoniska färger
2. Vet vilka html-nr dessa färger har
3. Vet vad som är vad när de skall bytas ut i koden...
4. Hur får jag in egen bild istället för rubriken?

Jag är trött på det mörka trista i bloggen men jag har inte lust att byta template rakt av utan ändrar hellre i nuvarande. Och har enligt nedan inlägg inte tid att sitta och leta efter information om hur man gör...

Och - by the way, datorn la av igen. Vägrade fungera. Fick igång det igen efter några timmar. La av igen. Jag som misstänkt fläkten började fundera lite... sambon skruvade upp locket på towern och vi dammsög upp ALLA dammråttor! Ny går den finfint och den är så TYST!

Men jag tänker fortfarande köpa en ny egen dator (den jag har är gammal, trög och för liten - dock aldrig några problem med den). Så får sambon ha sin snabba stora ifred!

Sprutan jag tog ikväll - det kom en stor droppe blod efteråt och det blev en konstig hårdhet under huden... nu sitter jag här med ett stort svart blåmärke på magen... den är inte lätt att förklara bort om någon ser!!!

Och så är det VUL imorgon bitti igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att datorn uppstod ifrån det döda! :) Sen först när dom inte fungerar inser man hur beroende man är...hmmm...

Läste att ditt VUL idag gick bra. Skönt att höra. Du skall se att du är en bra värphöna till slut.

*kram*