tisdag, januari 03, 2006

Dag 26 - Spraydag 6 - Mer igen!

Chefen kom in för en stund sedan och sa att han bokat in mig på hotell till konferensen så jag slipper köra hem - FÖR att jag ska kunna ta mig några pilsner och sitta och snacka!!!

JÖSSES!!!

Jag lyckades få honom att boka av det åt mig, det tar 30 min att köra hem och snacka klarar jag minsann av utan öl! *asg* Ärligt talat, sista 1-1½ åren har jag inte brytt mig speciellt om det där med att köra, innan kivades man ju alltid om vem som skulle vara fyllechaffis. Men jag tar gärna på mig det nu. Lite övning kanske?!

Han tyckte jag var lite konstig, men det får jag ta.

*phu*

1 kommentar:

Astillbe sa...

Visst är det knäppt! Jag gillar annars hotell, brukar sova rätt bra faktiskt, mjuka och fluffiga sängar!

Fick faktiskt tipset igår om att jag kan ju bli sjuk också... tänkte aldrig på det!

Tack för tummarna!!!

Kram!