torsdag, juli 05, 2007

Zzzzzzz

Jag var ju så trött i fredags. Då skyllde jag på att jag sovit lite under veckan och att det just var fredag och sista dagen i en tung arbetsvecka. Ackumulerad trötthet.

Men idag är jag också trött. Speciellt nu på eftermiddagen. Jag känner mig lugn, inte stressad över att jag inte får klart något på jobbet i tid men lite orkeslös och har ingen större lust med något. Men jag kämpar på här, skulle åkt hem lite tidigare men det är några saker jag vill bli klar med först innan jag åker...

Idag, framför allt på förmiddagen, har jag haft lite nya känslor. Jag har känt mig svullen (!) och mensig. Jag har haft värk i nedre delen, dock inga värkar eller sammandragningar. Liten har varit ganska så lugn idag och bara tryckt ut rumpan och fötterna några gånger.

Men jag börjar inse att det är på gång. När som helst. Likaväl imorgon som om tjugo dagar.

Inga kommentarer: