söndag, juli 08, 2007

Inköpsrunda

Sambon och jag for iväg igen till släktingen med babybutiken och handlade lite mer igår. Bland annat köpte vi Baby-Björn bärsele (Active) och Baby-Björn babysitter.

Sambon köpte Rock Star Baby-nappar med napphållare och ännu en nappflaska! ;-) Lite småsaker som flaskborste, trubbig sax, borste och kam åkte ner i vagnen. Älskar ju nallarna från Teddykompaniet så det blev två stycken - ett spelande lejon (matchar den jag har på vagnen) och en vit-grå stor kossa som blir jättefin till sängen.

Och så blev det ett babygym, lite mer påsar till blöjhinken, tvättlappar, påslakan till vagnen och en gallerfilt. Och två stycken Boob-toppar till mig! Köpte en insats till badbaljan också.

Jag mådde ganska bra under resan, men var tidvis ganska trött, snudd på utslagen. Liten levde runt ordentligt, speciellt på hemvägen, och jag satt mycket av resan med tröjan uppdragen och händerna på magen och myste!

Det viktigaste nu närmast att köpa är lite på apoteket och musikmobil. Inget som hastar...

Inga kommentarer: