onsdag, november 30, 2005

Dag 17 - Fultal

Blev lite inspirerad av lilla Ego så jag var ju tvungen att testa mitt fultal! Och det var inget snällt resultat jag fick:

Ditt Fultal är: 4
Du tillhör Fultalsgrupp 1

Ditt Fultal är under Socialstyrelsensrekommenderationer.

Analys:
Även om du inte känner till det, eller helt enkelt inte velat erkänna det för dig själv så talar ditt resultat sitt tydliga språk: Du är frikyrklig.

Vi ber dig därför söka upp närmaste pingstförsamlig omedelbums! Där är det enda kreativa orala arbete du behöver utföra att tala i tungor, vilket borde lindra din prestationsångest.

Om du skulle råka befinna dig i trakten kring Knutby avråder vi dock från detta och ber dig istället att:
a) om du är kvinna, snarast inställa dig på närmaste ROKS-kvinnojour där du kan träffa jämlika och diskutera er livssituation över ett glas vin.
b) om du mot all förmodan skulle vara man kan du istället söka dig till något svenskhak på Mallis eller Rhodos där du tar anställning som DJ. Har du inte höjt ditt fultal efter en säsong ber vi dig vänligen men bestämt att följa Socialstyrelsens handlingsplan 3:16 och snarast flytta till Holland där männen, sedan länge, är erkänt fula.

Andra har svarat...
10% totalt tillhör denna grupp.
7% av tjejerna tillhör denna grupp.
11% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 28 år

Jag delar alltså detta med bland annat följande personer:



Hmmm de tror visst att jag har haft för lite sex i mitt liv! Då har de aldrig varit med om att jobba länge på att skaffa barn! *ler*

Kan ju då tillägga att sambon blev "normal" med en ok-stämpel för sina 42 i fultal. Hmmmm - om han har mer sex än mig enligt fultal.com - herregud - med VEM DÅ???? *asg*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ville bara säga att jag hittade din blogg idag och jag har läst den från Day 1! Det är som om jag själv skrivit allting..SÅ bekant, jag har skrattat och gråtit medan jag läst.
TACK för din text! :) Jag har själv en blogg, men har inte gett ut den till någon..känns för privat..men kanske jag gör det någon dag. Stor kram till dig och många solstrålar!