onsdag, november 16, 2005

Dag 4 - Väntar på samtal

Väntar på att de skall ringa från mottagningen och berätta hur vi skall göra. Jag frågade nämligen om de tycker jag skall äta pergotime denna månad. Och då måste jag börja ta dem imorgon i sådana fall.

Men jag tror inte att de ringer idag. Eller att jag skall ta pergotime. Det känns ärligt talat skönt att slippa.

Naturligtvis har kontrollfreaken räknat ut när allt börjar. Så nu blir det en ostimulerad cykel, med akupunktur. Mens beräknad till mitten av december. Så ganska exakt 1 januari skulle jag i sådana fall dra igång med sprayandet. Så jag tippar på äggplock och insättning runt första veckan i februari. Så det kanske kan bli en vinterbebis 2006?

I somras var jag ordentligt avundsjuk på alla stora fina magar, kanske kan jag få stoltsera med en liten kula iaf - och strunta i sit-ups á la Beach 2006?

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej
Har läst lite i din blogg och känner mig väldigt berörd. Håller alla tummar för er.
Har egna barn men är själv adopterad av samma orsak.
Skickar styrkekramar!!

Anonym sa...

Fortsätter hålla tummarna... Tror på er styrka! Kram!

Astillbe sa...

Tack Malin och Tonårsmorsa! Ni får mig att orka lite till.

Kram!