måndag, november 21, 2005

Dag 9 - Schweizerost

Ja, så känner jag mig. Som en schweizerost. Lite lätt vidbränd också...

Har ikväll varit på min andra akupunktur - fick ännu fler nålar den här gången, för att även balansera upp hormonerna eftersom jag inte tar några extra den här månaden. Och så en massa nålar för att stressa ner och få kroppen lugn... Och jag är lugn som en filbunke och trött. Efter akupunkturen gick jag och solade för första gången sedan i somras - det var underbart! Lagom varmt, bra musik och jag somnade nästan, ville inte alls stiga upp när det var klart...

Idag kände jag direkt av äggstockarna när hon satte i nålarna. Men på grund av strömmen till nålarna så fick vi efter halva tiden flytta elektroderna till en annan nål för det värkte och högg hela tiden i höger äggstock. Intressant i alla fall att nålarna kan påverka ett organ direkt på det sättet.

Inga kommentarer: