lördag, november 05, 2005

Dag 26 - En dag närmare IM

Och då kommer förhoppningarna smygandes. Tänk om? Man känner efter över allt, halsbrännan och illamåendet igår kväll, idag trött och illamående - jag sov ända till halv tio idag! Men allt jag känner har jag känt så många gånger förut...

Istället tittar jag på vad jag inte känner. Jag har inte haft molvärk som jag brukar ha, och inte lika ont i brösten som vanligt. Funderar på om jag skall beställa graviditetstester ändå så jag har de på tisdag/onsdag?

(Vet ni hur svårt det är att skriva när en stor skogis har grenslat ens arm och trampar med sina stora tassar på den samtidigt som han biter mig i handen?! *gose*)

Nåväl, det börjar dra ihop sig till kväll och jag skall hoppa ur mina snickarbyxor och ge mig av till kyrkogården för att tända ett ljus och skänka en liten tanke till en som inte längre finns bland oss...

Inga kommentarer: