tisdag, november 22, 2005

Dag 10 - Ny statistik

Inser nu på morgonen att jag på 4 dagar glömt tempa 3 av dem! Kan det vara ett avslappningstecken? Detta brukar jag mer eller mindre göra i sömnen, brukar sällan glömma mer än någon enstaka gång - inte ens en gång per månad har det blivit. Innan.

Men jag gick in på Fertility Friend för att kika lite på min kurva och för att slänga in en uppskattad temp (igen). Men då fanns det en ny statistikfunktion! Och eftersom jag har 26 cykler (med nuvarande) registrerade så blir det ju ett bra underlag för statistik (man är ju statistikidiot).

Men jag har varit oense ett antal gånger med FF om när ägglossning sker, så jag tror snarare att jag har 13-14 dagars lutealfas och inte 12. Men intressant att merparten av cyklerna är 28 dagar, jag trodde att de flesta varit 30 dagar långa. Men där ser man. De långa cyklerna var när jag tog progesteron som förlängde dem med 6-7 dagar.




Inga kommentarer: