onsdag, november 02, 2005

Dag 23 - Finnarna anfaller!

Och nej, jag tänker inte på våra bastubadande grannar i öster, utan på dessa finnar som just nu invaderar min haka!

Jag är 31 - inte 15!!! Men med alla dessa hormoner i kroppen så verkar den gärna vilja tro det... I vanliga fall, i mitt normala liv utan massa hormoninjektioner, så kan jag iblandEN finne lagom till mens. Men med pergon började de sakta ta över hakan och delar av pannan (tack och lov syns inte dem, håret är i vägen, och nu med sprutor ihop med progesteron är det fullt krig!

Men, som den listige strateg jag är, så satte jag in en offensiv innan de slumrande rackarna hann vakna! ACO's Acnelösning, morgon och kväll. Tvätt med speciell tvål, kompletterar med ansiktsvatten och sedan en lotion.
Och resultatet? Nja, de har vaknat till liv nu, men de är inte alls som förra månaden, utan mindre. Så än så länge ser jag ut att vinna!

Inga kommentarer: