måndag, juli 17, 2006

Spraydag 5

Fortfarande värk i höfterna, det känns på morgonen när mamma och jag tar en rask promenad. Annars känns allt ok. Vid förra behandlingen mådde jag ju också bra, men samtidigt ger de uteblivna biverkningarna mig samma oro som förra gången - fungerar verkligen sprayen på mig?

Å andra sidan tog jag ju nedreglingsblodprovet på spraydag 15 förra gången, nu blir det på spraydag 19. Så jag får ju några extra spraydagar den här gången så jag får ner mitt östradiolvärde.

Jag kollade även upp när mensen kom vid förra IVF-försöket, vilket den gjorde på spraydag 12. Blir det likadant den här gången blir det mens den 24 juli.

----------
Sprayning: 8:00, 13:00, 18:00 och 23:00.
Antal promenader på semestern: 4
Antal stranddagar på semestern: 3
Antal regniga dagar på semestern: 2

Inga kommentarer: