söndag, juli 30, 2006

Spraydag 18

Jag blir så förbannad att jag saknar ord. Nu är man visst labil också. Eller är det när vi fått barn som vi blir det? *förvirrad* Återkom gärna med undersökningar och rapporter så jag får veta hur illa ställt det är med oss... *suck* (jag är ironisk om någon inte skulle förstå det)

Nåväl. I den verklighet jag lever i så känner jag av biverkningarna mer och mer nu. Fast i ärlighetens namn är de inte så farliga alls. Inte om man jämför med hur andra har det. Jag sover dåligt, har värmevallningar på dagtid och vaknar på natten helt genomsvettig och det känns som kroppen skall sprängas i bitar. Sambon och jag har kommit överens om att köpa en fläkt imorgon. Humöret blir lite värre än tidigare, men samtidigt så har sambon varit superirriterad idag. Han måste helt enkelt sluta att sniffa på min spray. Han får allt skaffa en egen!

Har upptäckt att så fort jag stressar upp mig så kommer vallningarna och jag känner hur allt blod först rusar upp till huvudet och gör mig knallröd och sedan säger det svisch och så går det ner i fötterna som svullnar upp. Och då är man inte lite lättretlig skall jag säga. Så man gör sig bäst att inte reta mig när jag far runt här och letar efter mina saker... har man varit borta i tre veckor så är det inte lätt att hitta allt, särskilt inte när man bor som vi med ett kaotiskt hus som vi renoverar. Ingen ordning alls på torpet vill säga.

----------
Sprayningar: 8:00, 13:00, 18:00 och 23:00.
Antal blodvallningar: En hel del
Antal promenader på semestern: 15
Antal stranddagar på semestern: 10
Antal regniga dagar på semestern: 5
Antal cykelturer på semestern: 4
Alkohol: 1 glas rött

Inga kommentarer: