onsdag, juli 26, 2006

Spraydag 14

Frånvaron av biverkningar får mig att undra om jag är nedreglerad. Sambon och jag pratade lite om det under vår extremt heta morgonpromenad idag.Sambon är helt övertygad om att jag är nedreglerad. Förmodligen oroar jag mig för ingenting. Men det skall bli skönt att få ta blodprovet på måndag och förmodligen få börja med sprutor på onsdag eller torsdag nästa vecka. Jag är nog bara lite otålig och vill komma vidare till nästa steg!

Idag har vi gjort en utflykt för att hälsa på lite släkt. Jag satt och tittade på barnens bus i vattnet då en kvinnlig släkting frågar mig om vi funderar på att skaffa barn. Förmodligen såg jag helt överumplad ut, vilket jag var, för hon ursäktade sig med en gång med att kommentera "att många vill ju inte ha barn idag och väljer det medvetet".

Fan vad jag hatar detta. Hon vill ju bara vara vänlig och starta ett samtal men allt blev så plumpt istället. Jag skall aldrig aldrig aldrig fråga någon när de har tänkt skaffa barn. Eller om.

----------
Sprayning: 8:00, 13:00, 18:00 och 23:00.
Antal promenader på semestern: 12
Antal stranddagar på semestern: 9 (bara 2 timmar på stranden idag)
Antal regniga dagar på semestern: 2
Antal cykelturer på semestern: 4
Alkohol: 2 små glas rött

Inga kommentarer: