torsdag, juli 13, 2006

Spraydag 1

Så då var vi igång igen. Stunden precis innan man sätter sprayen i näsan första gången och trycker av, är verkligen ett moment. Ett ögonblick. Allt annat bara stannar. Jag kan inte bara spraya på, utan det blir ett mycket speciellt ögonblick där många tankar rusar genom huvudet. Och en still tyst bön om att låta det fungera den här gången. Sedan trycker jag av.

Jag har mycket funderingar över hur jag kommer må den här gången. Kommer det att vara någon skillnad på att spraya med Suprecur som jag tar nu, än Synarela som jag tog vid förra försöket? Kommer jag att bli nedreglerad? Hur kommer jag klara detta ihop med värmen? Fler biverkningar?

Det är så långt som mina funderingar sträcker sig nu. Men detta är etapp 1, först skall jag ta mig igenom detta innan jag oroar mig för att blanda sprutor, antal äggblåsor etc.

----------
Sprayning: kl 9:00, 13:30, 18:00 och 22:30.
Alkohol: nada
Antal regniga dagar på semestern: 2

Inga kommentarer: