söndag, juli 16, 2006

Spraydag 4

Nu har jag slutat blöda näsblod. Däremot har jag fortfarande värk i höfterna - värken sitter inne i höften och inte i några muskler. Undra om det kan vara ledvärk snarare än träningsvärk - alltså en biverkning? Det värker hela tiden när jag går, men jag överlever! ;-) Däremot har jag fått rena finn-attacken i ansiktet, men det verkar inte vara pga sprayen?

Annars är det ännu en dag på stranden med alla hånande magar och små söta sandtroll som stultar runt på stranden. Det börjar bli riktigt tufft nu. Att ständigt, överallt se FAMILJER. Jag känner mig så utanför.

Busade runt med min systerson idag på stranden. Det var så härligt att ha hans sandiga armar runt min hals när vi busade ute i vattnet och han skrev högt av förtjusning.

Fick i alla fall praoa lite grann med ett sandtroll idag. ;-)

----------
Sprayning: 8:00, 13:00, 18:00 och 23:00.
Antal promenader på semestern: 3
Antal stranddagar på semestern: 2
Antal regniga dagar på semestern: 2

Inga kommentarer: