fredag, april 28, 2006

Whiskey

Whiskey är jag inget större fan av. Men nu är jag trött på att vara halvdan, så här skall halsen botas. Om inte annat så värmer det gott i magen i alla fall.

Idag har det väl känts lite bättre än igår (igår kväll var jag däckad och enligt sambon olidlig) förutom att halsen är värre. Och inte är det bättre av att sambon tyckte det var varmt inatt och öppnade balkongdörren! (Konstigt att jag har ondare i halsen?!) ;-)

Någon annan som är olidlig just nu, eller skall jag säga liderlig så är det vår hankatt... Ni förstår säkert vad det handlar om. Honkatten är dock inte med på noterna, men han ger sig inte. Sista nätterna har vi inte fått sova eftersom han går omkring och är orolig och skriker... "Bara" en vecka kvar till kastrering. Jag hoppas att de somnar snart.

Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag äääälskar whisky! Det är jättegott. Mmmm.

Hoppas du är frisk nu!

Anonym sa...

Hi hi skrattade åt det tidigare inlägget om Runar. :-)

Hoppas att du kryar på dig snart, oavsett om du tog hjälp av whiskey eller inte.

L S