onsdag, april 26, 2006

Trött

Är så himla trött, gäspar så ögonen rinner här på joobet. Sista åren har min rytmn ändras väldigt mycket. Från att sedan jag var liten alltid varit trött på kvällarna och pigg om mornarna, så kommer jag nu till sängs alldeles för sent och när jag väl kommer i säng så kan jag inte somna. När klockan ringer på morgonen är jag helt väck och vet knappt vad jag heter.

Imorses var jag så väck när jag tempade att jag kommer inte ihåg vad den visade - var väl knappt vaken. Sambon är ursel på morgonen, han kan lätt ligga kvar och dåsa i en timme trots att radion gått på vrålhögt. Så mina nya (o)vanor tror jag att jag får tillskriva honom. Innan hoppade jag upp direkt när klockradion gick igång, sedan började jag snooza i all oändlighet - till och med ställde klockan så att jag hade tid att dra mig/snooza. Fast nu för tiden behöver jag inte ens det, kurrar bara ihop mig tätt intill sambon och så dåsar vi vidare ihop utan någon snoozning...

Kan ju tillägga att vi är båda två ganska usla på att komma till jobbet tidigt nu för tiden, tacka vet jag flex...

Zzzzzzzzzz

Inga kommentarer: