torsdag, april 27, 2006

Sjuk?

Det verkar som jag håller på att bli sjuk, vilket är förklaringen till min trötthet. Har sovit fruktansvärt oroligt inatt och vaknade tidigt alldeles genomsvettig och med svullen hals.

Har varit illamående hela morgonen men jag beslöt mig för att gå till jobbet ändå. Förutom illamåendet känner jag mig allmänt pissig och halsen är lite svullen. Men tänk om jag har fått magsjukan? Massvis av sambons kollegor har haft det precis, likaså min familj. Men jag kan inte stanna hemma om jag "kanske" är sjuk, jag är inte sådan. Skulle jag få magsjuka (dvs spy i min papperskorg) kommer jag att hata mig själv för att jag gick hit ändå, för att inte tala om mina kollegor som skulle bli livrädda för att bli smittade.

Ikväll var jag uppbokad på lite aktiviteter med några kollegor, jag skall nog hem och krypa ner istället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! Och ta hand om dig.

*Kram*

crrly sa...

Krya på dig!! Hoppas du inte har fått den långvariga jobbiga influensan! Kram!

Astillbe sa...

Tack tjejer!

Klarade mig undan idag verkar det som. Var på jobbet hela dagen, men är fortfarande hängig med svullen hals. Illamåendet går upp och ner...