tisdag, april 25, 2006

Lönedag!

Är så otroligt trött men drog ändå mina lurviga genom några affärer idag. Hade varit duktig och skrivit en lapp som jag höll mig till ganska så väl. Jag kom bland annat hem med ett klätterträd till katterna, som jag inte ens hann sätta upp färdigt innan den yngsta hoppar upp och börjar leka! *glad*

Sedan blev det kattmat, människomat, blommor, frön och lite annat smått. Jag var extremt duktig men jag vet att jag kommer att ångra mig. Speciellt som jag såg jättesnygga krukor i zink som jag bara vet är helt slut när jag väl får tummen ur och bestämmer mig för att köpa dem...

Har massvis med saker att köpa - till badrummet, utelampor, krukor, blommor, jord, frön... etc. Så skall pengarna räcka så gäller det att inte slösa allt idag...

1 kommentar:

crrly sa...

hehe, jag läste "mina kurviga" ;)