lördag, april 08, 2006

Uppgiven

Idag mår jag inte alls bra. Jag är så ledsen. Men jag kan inte gråta. Det känns som det är en stor kniv inkörd i mitt hjärta. Jag orkar inte mer. Vill bara ge upp allt.

Sambon och jag har bråkat. Naturligtvis har det att göra med min infertilitet. Jag är frustrerad över att sambon vill vänta med IVF till efter sommaren. Så vi kom ihop oss.

Har ägglossning idag men jag orkar inte bry mig ett jävla dugg. Så fullständigt meningslöst ändå. Jag är så trött på alltihopa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blää, vet hur det känns med såna dagar. Hoppas ni kan närma er varandra under kvällen.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

En stor, stor kram kommer här från mig!

Anonym sa...

Skickar över en stor varm kram för det verkar du behöva idag! *KRAAM*

Anonym sa...

Man har sina dagar och det är inte alls kul. Kramas med varandra. Det hjälper!

Anonym sa...

Stämmer in i kramkören.

Hoppas ni hittat tillbaks till varandra nu!

Kram!