tisdag, april 11, 2006

Det rör på sig?

Läste igår i en tråd på Familjeliv där nu maj-05 gruppen har fått sina oranga kuvert från Sahlgrenska! Alltså de som står i kö månaden före oss har fått det första brevet!

Jag pratade ju med Sahlgrenska för en månad sedan och då hade de precis skickat ut brevet till dem som ställdes i kö feb-mar 2005 - och blev då varnad att februarigruppen var stor (70 par). Och då kunde man inte ens säga att jag sannolikt skulle kunna bli kallad iår. Ocn nu är det april - åtta månader kvar på det här året - och de som ställdes i kö en månad före oss har fått det berömda första kuvertet från SU.

Det skall bli spännande och se om jag får något brev från SU före sommaren...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas. Jag hoppas verkligen på det. Jag förstår så väl ditt inlägg tidigare om att ta tag i sig själv. Jag är som du, känner så väl igen mig. Vet inte vad som ska till för att man ska få diciplin nog ...