torsdag, april 13, 2006

Glas Påsk!

Vi reser bort över påsken så det blir förmodligen ganska tyst från mig de närmaste dagarna. Men håll gärna en tumme för att mitt ägg fäster i helgen - om något så skall väl påsken vara bra för sådant?!

Jag får kolla upp lite mer om vem som fått brev från SU och varför, innan jag ringer dit. Vill inte ringa och tjata i onödan - det var ju bara en månad sedan jag ringde.

Glad Påsk önskar jag er alla, både kända och okända läsare.

Ps. Halva påskägget är kvar. Eller nåja, det är nog mindre än halva... *oooops*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Önksar glad påsk till dig med. Jag är här inne och läser ganska ofta men har nog inte lämnta någon kommentar tidigare.....

Jag har stått i kö till Sahlgrenska sedan mars 2005 och mycket riktigt fick vi den orangea lappen för någon månad sedan. Jag räknar dock inte med att komma fram före sommaren och vi kommer fotsätta att vara "kunder" hos Carlanderska fram till dess. Hoppas dock att det inte blir så länge till....

Skall hålla tummarna för ditt ägg och då menar jag inte det som är fullt med godis! :-)

/Lilla S (som finns på FL)

Linda sa...

Glad påsk på dig gumman!

Jag ska hålla både tummar och tår för att ditt ägg fäster.

Kram!

Anonym sa...

Glad påsk!!